Voor NS was 2018 een jaar met goede resultaten op het hoofdrailnet. Daarmee bouwen we voort op de lijn die in 2017 is ingezet.
Samen met haar internationale partners verbindt NS Nederland met de grote steden en regio’s in Duitsland, België, Frankrijk en Engeland. Afgelopen jaar...
We willen reizigers een treindienstregeling bieden die aansluit bij hun behoefte aan een drempelloze en robuuste deur-tot-deur reis, samen met partners.
De reizigerspunctualiteit op 5 minuten kwam in 2018 uit op 82,5% (2017: 83,5%). Een verwachte dip vond plaats na de introductie van de IC Brussel en de...
Voor een voorspelbare reis van deur tot deur is het belangrijk dat reizigers goed kunnen overstappen van een NS-trein op een trein van een andere vervoerder.
De kans op een zitplaats in de spits op de HSL-Zuid was in 2018 94,0%. Dit is lager dan in 2017 (96,0%). Oorzaak hiervan was de forse reizigersgroei van 15%...
Het risico dat in 2018 door drukke bezetting, complexiteit op de HSL-Zuid en/of het niet kunnen effectueren van getroffen maatregelen, niet conform afspraak...
NS bepaalt haar beleidsprioriteiten op basis van materialiteit: een afweging van de belangen van onze stakeholders en de daadwerkelijke impact die NS kan...