Voor NS was 2018 een jaar met goede resultaten op het hoofdrailnet. Daarmee bouwen we voort op de lijn die in 2017 is ingezet.
NS behaalde afgelopen jaar goede resultaten. Reizigers zijn meer tevreden en de prestaties op het Nederlandse hoofdrailnet waren goed. Er kwamen nieuwe...
NS is een bedrijf met de basis in Nederland en met een Nederlandse aandeelhouder: de Staat der Nederlanden. In dit jaarverslag, gepubliceerd op 28 februari...
Om ervoor te zorgen dat Nederland bereikbaar blijft, hebben we in 2018 met veel energie de verbinding binnen en buiten NS gezocht om onze nieuwe...
NS levert duurzame mobiliteit aan meer dan 9 miljoen reizigers per jaar in Nederland en draagt daarmee bij aan de economische ontwikkeling en de...
In 2018 waren reizigers op het hoofdrailnet meer tevreden over het reizen per trein dan in 2017. 86% van de reizigers gaf een 7 of hoger, tegenover 80% in 2017.
Ondanks dat de HSL-Zuid op een aantal vlakken in de loop van het jaar minder presteerde, zijn reizigers positiever over het reizen met de HSL-Zuid dan in...
Reizigers zijn meer tevreden over de gastvrijheid van NS. Onze medewerkers besteden hier in de trein en op stations voortdurend aandacht aan. We coachten...
De Treinbelevingsmonitor meet jaarlijks bij ongeveer 30.000 reizigers de waardering over de kwaliteit van de trein en een recent gemaakte treinreis. Dit...