NS wil reizigers meer regie geven over hun reis van deur tot deur, ongeacht het vervoermiddel of de vervoerder. Reisinformatie speelt hierin een sleutelrol.
Reizigers die ons online of via telefoon benaderen vinden de dienstverlening beter dan reizigers die een brief of e-mail sturen. Dit komt doordat online of...
Het veiligheidsgevoel van reizigers op stations en in de trein is in 2018 gestegen. 90% geeft een 7 of hoger, tegenover 88% in 2017.
Samen met haar internationale partners verbindt NS Nederland met de grote steden en regio’s in Duitsland, België, Frankrijk en Engeland. Afgelopen jaar...
Met het programma OV-betalen willen we klanten meer keuze en gemak bieden voor het betalen van hun treinreis.
NS wil koploper zijn in duurzame mobiliteit met een aantrekkelijk product.
We willen reizigers een treindienstregeling bieden die aansluit bij hun behoefte aan een drempelloze en robuuste deur-tot-deur reis, samen met partners.
NS wil dat reizigers erop kunnen vertrouwen dat zij op de geplande tijd op hun bestemming komen. Met de prestatie-indicator reizigerspunctualiteit meten we...
De reizigerspunctualiteit op 5 minuten kwam in 2018 uit op 82,5% (2017: 83,5%). Een verwachte dip vond plaats na de introductie van de IC Brussel en de...