In de huidige strategie Spoorslags Beter staan onze keuzes voor 2016-2019 en is ons belangrijkste doel om de prestaties voor de reizigers te verbeteren.
Om ervoor te zorgen dat Nederland bereikbaar blijft, hebben we in 2018 met veel energie de verbinding binnen en buiten NS gezocht om onze nieuwe...
NS levert duurzame mobiliteit aan meer dan 9 miljoen reizigers per jaar in Nederland en draagt daarmee bij aan de economische ontwikkeling en de...
De strategie van Abellio is erop gericht bij te dragen aan het realiseren van de doelstellingen van NS en berust op drie pijlers: earn/verdienen,...
Voor 2019 hebben we de ambitie om zo goed mogelijk te presteren, ook met het oog op de midterm review, door de reiziger op 1, 2 en 3 te blijven zetten.
Nederland staat de komende decennia voor grote economische, sociale, mobiliteits- en duurzaamheidsuitdagingen. De wereld om ons heen verandert in snel tempo.
2018 was voor NS een jaar waarin de organisatie zich helemaal kon richten op zo goed mogelijke prestaties. NS behaalde goede resultaten op de...