Het risico dat de ingezette verandertrajecten niet of te laat het gewenste resultaat opleveren, met als gevolg dat NS niet voldoet aan de afspraken en...
Het risico dat NS door sterker stijgende kosten in relatie tot de omzetwikkeling het gewenste rendement niet haalt.
Het risico dat de politiek kiest voor andere inrichting van het hoofdrailnet of de positie van NS Stations, waardoor de prestaties naar de reiziger onder...
Het risico dat de NS-investeringen in het buitenland geld kosten in plaats van geld opleveren.
In 2018 bedroegen de opbrengsten van NS € 5.926 miljoen, een groei van 15,7%. NS investeerde afgelopen jaar € 898 miljoen, vooral in de aanschaf van nieuwe...
De opbrengsten bedroegen € 5.926 miljoen in 2018 ten opzichte van € 5.121 miljoen in 2017, een stijging van 15,7 %.
De bedrijfslasten van NS stegen met € 661 miljoen, van € 5.084 miljoen in 2017 naar € 5.745 miljoen in 2018, voornamelijk door hogere personeelskosten (€...
Om onze ambities waar te maken, zijn een gezonde financiële positie en resultaat noodzakelijk. Investeringen moeten leiden tot voldoende rendement om zo de...
Het netto financieringsresultaat is een last van € 14 miljoen (2017: € 5 miljoen). In 2017 is een eenmalige bate gerealiseerd uit hoofde van een vrijval van...