De reisbeleving van elke reiziger optimaliseren we op de kernbehoeften van de reiziger (controle, vrijheid en waardering) door waardevolle service en...
In 2018 waren reizigers op het hoofdrailnet meer tevreden over het reizen per trein dan in 2017. 86% van de reizigers gaf een 7 of hoger, tegenover 80% in 2017.
Ondanks dat de HSL-Zuid op een aantal vlakken in de loop van het jaar minder presteerde, zijn reizigers positiever over het reizen met de HSL-Zuid dan in...
Reizigers zijn meer tevreden over de gastvrijheid van NS. Onze medewerkers besteden hier in de trein en op stations voortdurend aandacht aan. We coachten...
De Treinbelevingsmonitor meet jaarlijks bij ongeveer 30.000 reizigers de waardering over de kwaliteit van de trein en een recent gemaakte treinreis. Dit...
NS wil reizigers meer regie geven over hun reis van deur tot deur, ongeacht het vervoermiddel of de vervoerder. Reisinformatie speelt hierin een sleutelrol.
Reizigers die ons online of via telefoon benaderen vinden de dienstverlening beter dan reizigers die een brief of e-mail sturen. Dit komt doordat online of...
Het veiligheidsgevoel van reizigers op stations en in de trein is in 2018 gestegen. 90% geeft een 7 of hoger, tegenover 88% in 2017.
Samen met haar internationale partners verbindt NS Nederland met de grote steden en regio’s in Duitsland, België, Frankrijk en Engeland. Afgelopen jaar...